חידוש רישיון קבלן רשום – כך תצליחו לחדש את רישיונכם בקלות ובמהירות

תוכן עניינים

משרד הבינוי והשיכון החליט ליצור רשימה הכוללת את כל הקבלנים הרשומים שהוכיחו את מקצועיותם וניסיונם בתחום. ענף אנשי המקצוע נחשב לאחד הענפים הפרוצים ביותר המשק המאפשר לאנשים רבים להציע שירותים מקצועיים ללא רישיונות או תעודות המתירות להם לעשות זאת. לכן, משרד השיכון והבינוי החליט להרים את הכפפה וליצור פנקס רשם קבלנים מסודר הכולל את כל הקבלנים הרשומים שהוכיחו את מקצועיותם ומחזיקים ברישיונות תקפים לעסוק בתחום. מחפשים קבלן מקצועי להשלמת עבודות שיפוץ או בנייה בדירתכם? הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נגע בכל הדגשים החשובים שאתם חייבים להכיר אודות רשם הקבלנים, הסיבה המרכזית בגינה משרד השיכון והבינוי החליט לעשות סדר בענף וכמובן מספר טיפים מעשיים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקבלן המתאים ביותר עבור הצרכים האישיים שלכם.

 

הכירו את כל התנאים הנדרשים לרישום בפנקס הקבלניםכל הקבלנים הרשומים נדרשים להליך חידוש רישיון קבלן רשום מעת לעת. הליך זה כולל לא מעט טפסים ובירוקרטיה סבוכה שמטרתה להוכיח כי הקבלן הרשום ממשיך להחזיק ביכולותיו המקצועיות

ראשית, חשוב לפתוח בהסבר קצר אודות רישיון קבלן רשום. כפי שציינו מעלה, משרד הבינוי והשיכון החליט לעשות סדר בענף על ידי רשם הקבלנים. רשם הקבלנים כולל פנקס מיוחד שמונה את כל הקבלנים הרשומים בישראל. כלל הקבלנים הרשומים הוכיחו את מקצועיותם בתחום, הוכיחו את שנות ניסיונם בתחום והציגו רישיונות תקפים להציע שירותי קבלנות לכל דורש. הסיבה המרכזית בגינה משרד הבינוי והשיכון החליט להרים את הכפפה בנושא היא הסכנות הגדולות שעלולות להיגרם כתוצאה ישירה של עבודה רשלנית. קבלנים שאינם מספיק מקצועיים עלולים לבנות בחריגות בנייה חמורות שחושפות את בעלי הדירה לתביעות מיותרות מצד הרשויות ואף מסכנות אל כלל הגרים במבנה. במטרה למנוע מצבים אלה, משרד הבינוי והשיכון החליט ליצור רשם קבלנים מסודר הכולל אך ורק אנשי מקצוע מיומנים המכירים היטב את כל התקנים המפורטים בחוק.

חידוש רישיון מהיר – כך תעשו זאת ללא התמודדות עם טפסים רבים ובירוקרטיה מורכבתכיום יש לא מעט עורכי דין מקצועיים המלווים קבלנים רבים בהליך חידוש רישיון קבלן רשום.

כל הקבלנים הרשומים נדרשים להליך חידוש רישיון קבלן רשום מעת לעת. הליך זה כולל לא מעט טפסים ובירוקרטיה סבוכה שמטרתה להוכיח כי הקבלן הרשום ממשיך להחזיק ביכולותיו המקצועיות וברישיונות תקפים לעסוק בתחום. קבלנים רבים חוששים מהליכים בירוקרטיים מורכבים, ובוחרים להיעזר באנשי מקצוע העוסקים בתחום. כיום יש לא מעט עורכי דין מקצועיים המלווים קבלנים רבים בהליך חידוש רישיון קבלן רשום. הליך חידוש רישיון קבלן רשום שנעשה על ידי עורך דין מקצועי המכיר את כל הטפסים והשלבים שיש לעבור, יחסוך גם לכם לא מעט זמן יקר והתמודדות מורכבת עם טפסים רבים ובירוקרטיה סבוכה. רוצים להשלים את הליך חידוש רישיון קבלן רשום ביעילות ובמהירות? פנו לעורכי דין מקצועיים העוסקים בתחום.

סיווג הקבלנים – כך תדעו לבחור את הקבלן המתאים ביותר להיקף העבודה שלכםהליך חידוש רישיון קבלן רשום שנעשה על ידי עורך דין מקצועי המכיר את כל הטפסים והשלבים שיש לעבור

מה כלול ברשם הקבלנים? מעבר לרשימה מסודרת של כל הקבלנים הרשומים, רשם הקבלנים כולל גם סיווג מקצועי של כל הקבלנים ברשימה. סיווג הקבלנים נועד בכדי להתאים לכל קבלן את היקף העבודה שהוא רשאי לבצע על סמך יכולותיו וניסיונו בתחום. סיווג הקבלנים ממוספר מהספרה 1 ועד הספרה 5. הספרה 1 מייצגת את הסיווג הנמוך ביותר והספרה 5 את הסיווג הגבוה ביותר. קבלן רשום המסווג בסיווג נמוך, יהיה רשאי לבצע עבודות קטנות בלבד ובתקציבים מוגבלים. לעומתו, קבלן המסווג בסיווג גבוה, יהיה רשאי להשלים פרוייקטים גדולים יותר ובתקציבים בלתי מוגבלים. רוצים לבחור נכון את הקבלן שלכם? חשוב להתייחס לסיווג שלו ולוודא שהוא מתאים להיקף העבודה הנדרשת.

טיפים מעשיים לבחירה מדוייקת של הקבלן האוב ביותר עבורכם

לאחר שהכרתם את רשם הקבלנים על כלל פרטיו, חשוב שתכירו כמה טיפים מעשיים לבחירה נכונה של קבלן רשום מבין הרשימה כולה. רשם הקבלנים כולל לא מעט קבלנים מקצועיים, איך תדעו במי לבחור? הנה לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

  • ערכו רשימה מסודרת הכוללת את כל הקבלנים המתאימים לעבודתכם מבחינת סיווג ומיקום– ערכו סינון ראשוני של כל הקבלנים שאינם מתאימים לכם. כתבו ברשימה מסודרת את שמות כל הקבלנים שמתאימים לעבודתכם הן מבחינת היקף העבודה והן מבחינת מיקום העבודה. פעולה זו בלבד תצליח למקד את הבחירה למספר מצומצם של קבלנים.
  • קראו כמה שיותר חוות דעת אודות שירותי הקבלנים ברשימה -לאחר שערכתם רשימה מסודרת, נסו לאתר כמה שיותר חוות דעת אודות הקבלנים ברשימה שלכם. ברשת תוכלו למצוא לא מעט חוות דעת תוך מספר דקות בודדות. השאירו ברשימה אך ורק את הקבלנים המומלצים ביותר.
  • צרו קשר עם כמה שיותר לקוחות ששכרו את שירותי הקבלנים בעבר– כעת, חשוב לנסות לאתר כמה שיותר לקוחות ששכרו את שירותי הקבלנים בעבר. לקוחות אלה יוכלו לעזור לכם להכיר את עבודת הקבלנים טרם הבחירה. נתונים כמו משך זמן העבודה, עמידה בזמנים, רמות גימור, מחירים ועוד יוכלו לסייע לכם לבחור את המסלול הקבלן הטוב ביותר ברשימה.
  • צרו קשר עם הקבלנים המובילים לקבלת הצעת מחיר מותאמת לעבודה שלכם – לאחר שהשלמתם את כלל השלבים מעלה ונשארתם עם מספר מצומצם של קבלנים, כל שנותר זה ליצור קשר עם הקבלנים ולקבל הצעות מחיר מותאמות לצרכים שלכם. חשוב מאוד לפרט את כל הצרכים בעבודה על מנת שתוכלו לקבל הצעות מחיר מדוייקות ככל הניתן.

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!