קבלן רשום – כך תדעו לבחור נכון קבלן מקצועי ומיומן המחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום!

תוכן עניינים

לא מעט אנשים הנדרשים לעבודות שיפוץ ובנייה, לא מודעים לעובדה שכל קבלן המציע להם שירותים בתחום חייב להיות רשום בפנקס הקבלנים מטעם רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. אם גם אתם מחפשים קבלן בנייה למטרות שיפוץ או בנייה בדירתכם, הגעתם למקום הנכון. בשורות הבאות נלמד להכיר לעומק את זהותו של קבלן רשום שידע להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר תוך התאמה לכל התקנים המפורטים בחוק. רוצים להבטיח עבודה מקצועית, בטוחה ותקינה? אל תתפשרו על פחות מקבלן רשום בעל רישיון מוכח בפנקס הקבלנים מטעם רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון.

פנקס של רשם הקבלנים מטעם משרד הבינוי והשיכון – הסיבה המרכזית בגינה קיים פנקס מיוחד הכולל רשימתבשורות הבאות נלמד להכיר לעומק את זהותו של קבלן רשום שידע להעניק לכם את השירות המקצועי ביותר תוך התאמה לכל התקנים המפורטים בחוק. רוצים להבטיח עבודה מקצועית, בטוחה ותקינה קבלנים

אז ראשית, חשוב לפתוח בהסבר קצר אודות סיבת הרישום של כל אנשי המקצוע המחזיקים ברישיון מוסמך ברשם הקבלנים מטעם משרד הבינוי והשיכון. לא כל איש מקצוע רשום בפנקס מיוחד בפיקוח המדינה, אז למה דווקא קבלנים כן? הסיבה לכך נובעת בעיקר מהסיכונים הרבים שיכולים להיגרם כתוצאה של עבודה לקויה של קבלן שאינו מספיק מקצועי ומנוסה. משרד הבינוי והשיכון מבין ומכיר את כלל הסכנות הטמונות בענף הבנייה, ולכן בחר לאגד פנקס מיוחד הכולל את כל אנשי המקצוע הטובים והמקצועיים שעברו הכשרות מקצועיות ומחזיקים ברישיון תקף לעסוק בענף. קבלן רשום המופיע בפנקס של משרד הבינוי והשיכון הוא קבלן מקצועי שידע לערוך בדירתכם את כלל עבודות השיפוץ והבנייה ביעילות, במקצועיות ותוך שמירה על כל התקנים בחוק שנועדו להבטיח את שלום הגרים בדירה.

הימנעו מחריגות בנייה ומאי התאמה לכלל התקנים המפורטים בחוק – קבלן רשום ידע להשלים כל עבודת בנייהאל תתפשרו על פחות מקבלן רשום בעל רישיון מוכח בפנקס הקבלנים מטעם רשם הקבלנים במשרד הבינוי והשיכון. על הצד הטוב ביותר

כל קבלן המחזיק ברישיון תקף לעסוק בתחום הבנייה יכול להיכנס לפנקס רשם הקבלנים ולהציע את שירותיו באופן מקצועי לכל דורש. חשוב להדגיש כי הן קבלנים פרטיים והן קבלנים העובדים בחברות שונות חייבים להציג רישיון ולהצטרף לפנקס הקבלנים לפני שהם מציעים שירותי שיפוץ ובנייה. לצערינו כיום ישנם קבלנים רבים שלא מקפידים על כך, מה שגורם לחריגות רבות מהתקנים המפורטים בחוק בכל תחומי הבנייה. כל חריגה מהתקנים חושפת את בעלי הדירה לתביעות שונות במקרה הטוב, ולסכנות של ממש במקרה הפחות טוב. לכן, אם אתם רוצים לערוך עבודות שיפוץ ובנייה בדירה שלכם, אל לכם להתפשר על פחות מקבלן רשום ומקצועי המחזיק ברישיון ומופיע בפנקס רשם הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון.

כך תדעו לבחור נכון את הקבלן שלכם – ערכו השוואה, קראו חוות דעת והתייעצו עם אנשים ששכרו את שירותיאל לכם להתפשר על פחות מקבלן רשום ומקצועי המחזיק ברישיון ומופיע בפנקס רשם הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון. הקבלנים בעבר

חשוב להדגיש ולומר כי לא כל קבלן המופיע ברשם הקבלנים כקבלן רשום, יבטיח לכם עבודת בנייה ברמת גימור גבוהה. ישנם לא מעט קבלנים שהצטרפו לפנקס כקבלן רשום על אף יכולות ביצוע ירודות. הפנקס מתמקד בעיקר בנושא הבירוקרטי, ופחות בנושא הביצועי. כלל הרשומים בפנקס רשם הקבלנים הם קבלנים בעלי השכלה בתחום או בעלי ניסיון רב שנים מוכח. לכן, לפני שאתם בוחרים את קבלן העבודה לשיפוץ דירתכם, מומלץ מאוד לערוך מעין סקירה קצרה אודות מספר קבלנים, לערוך השוואה ביניהם, לראות כמה שיותר עבודות שהם ביצעו בשנים האחרונות, לקרוא מספר חוות דעת ברשת ולשמוע המלצות מלקוחות שבחרו לשכור את שירותיהם בעבר. בחירה זו תבטיח לכם קבלן רשות ומקצועי הן בפן הביצועי והן בפן הבירוקרטי.

סיווג קבלנים רשומים בפנקס רשם הקבלנים – הכירו את משמעות הסיווג

נקודה נוספת שאתם חייבים להכיר אודות קבלן רשום היא סיווגו בפנקס רשם הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון. מעבר לרישום קבלן מקצועי ומיומן, רשם הקבלנים כולל פרמטר של סיווג מותאם לרמת מקצועיות הקבלן. כלומר, כל קבלן רשום מקבל סיווג המתחיל מאחד ונגמר בחמש. ככל שרמת הקבלן גבוהה יותר, כך הסיווג שלו גבוה יותר. קבלן רשום המסווג ברמה אחת בלבד, יוכל לבצע שלל עבודות שיפוץ קטנות ובתקציבים מוגבלים. לעומתו, קבלן רשום בעל סיווג גבוה, יוכל לנהל פרוייקטים גדולים ללא כל בעיה של תקציב והיקפים. לכן, אם אתם מתכננים לבצע עבודות שיפוץ ובנייה, חשוב לשים לב לסיווג הקבלן הרשום בו אתם מתעניינים. אנשים רבים כלל לא מודעים לנתונים הללו ובוחרים את הקבלנים שלהם באופן כמעט שרירותי. בחירה שרירותית עלולה לגרור חריגות בנייה מהתקנים המפורטים בחוק, מה שיכול להוביל לסכנה של ממש.

רוצים להירשם בפנקס רשם הקבלנים? כך תעשו זאת בקלות ובמהירות!ישנם לא מעט קבלנים שהצטרפו לפנקס כקבלן רשום על אף יכולות ביצוע ירודות.

אתם קבלנים שרוצים ליהנות מכלל היתרונות של הרישום בפנקס רשם הקבלנים? מומלץ להסתייע באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים בתחום. הליך הרישום כולל לא מעט שלבי בירוקרטיה סבוכים שעלולים להתיש קבלנים רבים. אנשי מקצוע מיומנים ומוסמכים בתחום ישמחו לעמוד לשירותכם לאורך כל שלבי הרישום בפנקס הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, כך שתצליחו לחסוך לא מעט זמן יקר ובירוקרטיה מורכבת בהליך הרישום. חשוב להדגיש ולומר כי קבלן רשום יכול להציע את מועמדותו לפרוייקטים ממשלתיים רבים, מה שיכול להוות נתח גדול, יציב ומשמעותי מהכנסותיו. אז אל תוותרו על רישום חוקי בפנקס רשם הקבלנים של משרד הבינוי והשיכון, אנשי מקצוע מיומנים ידעו לסייע לכם לעשות זאת בקלות ובמהירות.

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!