קבלן רשום למכירה

תוכן עניינים

קבלן רשום למכירהאם אתם מחפשים בגוגל פרטים לגבי קבלן רשום למכירה, אתם למעשה מחפשים מידע הנוגע לחברות קבלניות אשר מתמחות בתחומים של מכירה וקנייה של חברות קבלניות אחרות. בשלב הראשון, חשוב להבין כיצד ניתן לרכוש קבלן רשום ובמה תהליך זה כרוך. הנה המידע, המשיכו לקרוא. 

לא מעט אנשים מוצאים עצמם מחפשים חברה למכירה, בפרט חברות אשר כוללות קבלן רשום ברשם הקבלנים, קרי בפנקס הקבלנים הישראלי. כאשר מחפשים קבלן רשום למכירה, חשוב לבחור בחברות אשר מאפשרות לכם לסקור ולעיין בין מאגר גדול של קבלנים רשומים למכירה. בתוך כך, המאגרים השונים יכולים לכלול קבלן מורשה למכירה ג1 עד ג5. אם עד היום עבדתם בעבודות שונות ללא רישיון קבלן רשום בפנקס הקבלנים, הגיע הזמן לשנות את הסטטוס הזה. אלו הם היתרונות ברכישת קבלן רשום למכירה:

  1. עובדים חוקי: תוכלו לעבוד באופן מלא לפי החוק בישראל בעבודות קבלנות שונות. 
  2. הגדלת רווחים: בתור חברת קבלן רשום, תוכלו לבצע עבודות שניתן לגבות עליהן יותר כסף.
  3. מכרזים: תוכלו להירשם למכרזים ביטחוניים וממשלתיים שונים, שכידוע, מתוקצבים גבוה יותר מפרויקטים אזרחיים. 
  4. אמינות: קבלנים רשומים הם קבלנים שנתפסים הרבה יותר מהימנים בעיני הלקוחות ואנשי מקצוע אחרים. 
  5. הרחבת הקצאות: קבלנים רשומים יכולים לשכור קבלני משנה מסוגים שונים, מה שכמובן מרחיב את תחומי ההתמחויות שהם יכולים לקחת תחת אחריותם המקצועית. 

מה זה קבלן רשום למכירה?

במילים פשוטות, קבלן רשום למכירה הוא בעצם חברה אשר עומדת למכירה. מדובר בחברות קבלניות בתחומים שונים ובסיווגים שונים, כאשר ברוב המקרים יהיה מדובר בחברות אשר שייכות לקבלן המעוניין לפרוש. ברובם של המקרים, החברה הקבלנית תוצע למכירה עקב הסיבות הבאות:

  1. ייתכן שהקבלן אשר בבעלותו החברה, מעוניין לצאת לגמלאות. 
  2. ייתכן שבעלי החברה הקבלנית מעוניין לצאת מהתחום. 

בין אם בעלי החברה רוצים לצאת מהתחום או שהם מחליטים לצאת לגמלאות, יש לכך משמעויות שונות וחשובות במיוחד – המשיכו לקרוא. 

הסיבות לכך שהחברה הקבלנית מוצעת למכירה

שוקלים לרכוש חברה קבלנית, אבל לא בטוחים אם באמת כדאי לכם לרכוש איזושהי חברה ספציפית? ייתכן שיש לכך סיבות מוצדקות. אם הקבלן מעוניין לצאת מהתחום עקב סיבה שאינה פנסיה, יש סיכוי שהחברה הקבלנית נמצאת באחד או יותר מהסטטוסים הבאים:

  1. חובות אשר מאלצים את בעלי החברה למכור אותה.  
  2. בעיות עם מס הכנסה אשר מקשות על התנהלות מקצועית רציפה.
  3. בעיות בפנקס הקבלנים, קרי רשם הקבלנים הישראלי. 
  4. ירידות ערך במניות החברה וירידת השווי שלה. 

יש לציין, חברות קבלניות עם אחת מהבעיות שלעיל, הינן חברות אשר מוצעות למכירה במחירים יותר נמוכים מהמחירים הממוצעים בשוק. 

כמה כדאי להשקיע בקבלן רשום למכירה?

אם אתם מחפשים קבלן רשום למכירה, אתם צריכים לקחת בחשבון שחברות בעייתיות אמנם נמכרות במחירים אטרקטיביים, אבל חברות אלו יכולות לסבך אתכם כהוגן. במילים אחרות, אם אתם מחפשים קבלנים רשומים למכירה, בדרך כלל ההמלצה תהיה להשקיע את המאמצים ואת הכסף שלכם בחברות עם רקורד נקי. 

בסופו של דבר, הבחירה המומלצת ביותר בד"כ תהיה בחירה בחברה קבלנית אשר שייכת לקבלן המעוניין לצאת לגמלאות. עם זאת, חברות אלו נמכרות במחירים גבוהים למדי. בפועל, התשלום הגבוה עשוי להיות שווה את זה, כי אתם תוכלו לפעול בכל אותם תחומי קבלנות באופן רציף (כל עוד החברה שרכשתם מתמחה בעבודות אלו). 

כמה זמן לוקח הליך קבלן רשום למכירה?

מצד אחד, התהליך של קבלן רשום למכירה הוא מורכב למדי. במילים אחרות, ישנן לא מעט בירוקרטיות שונות שצריך לעבור כדי להתחיל לעסוק הלכה למעשה בעבודות הקבלנות השונות. מצד שני, אם אתם מסתייעים בחברה מקצועית, הבירוקרטיות האלו הופכות להיות הרבה יותר פשוטות ועוברות באופן חלק. 

כדי לצלוח את ההליך תוך כ-3 חודשים, שזה הזמן הסטנדרטי שלוקח לקבלת היתרי העבודה בפועל, ההמלצה היא להסתייע ב-2 הגורמים הבאים:

  1. תיווך: כדאי לאתר חברה מקצועית אשר מתווכן ביניכם לבין חברות קבלניות למכירה. אלו יוכלו להציע לכם חברות קבלניות שאין להן חובו, שהן לא מסובכות עם מס הכנסה וכולי. 
  2. ליווי מקצועי: ישנן חברות פרטיות אשר עוסקות בתחום הזה של קבלן רשום למכירה, כאשר חברות אלו כוללות צוותים של מומחים המסייעים בכלל התהליך. לדוגמה: חברת היחידה לרישום קבלנים. 

קבלן רשום למכירה מאפשר רווחים גבוהים יותר

כידוע, החוק בישראל מגדיר את סיווג הקבלנים וכנגזרת מכך, גם את דרגות הרווחים שקבלנים שונים רשאים להרוויח. בתוך כך, קבלן רשום למכירה מסוג ג1, הינו קבלן שרשאי להרוויח עד 4 מיליון ₪ פר פרויקט. אם תחליטו שאתם רוכשים קבלן מסוג ג2, אתם תהיו רשאים להרוויח עד כ-7.2 מיליון ₪ פר פרויקט. 

בעוד כי קבלני ג3 רשאים להרוויח עד 14.5 מיליון ₪ לכל פרויקט, קבלנים עם סיווג של ג4 רשאים לגרוף רווחים של 29 מיליון ₪ לפרויקט. לבסוף, קבלנים בסיווג של ג5 רשאים להרוויח סכומים ללא כל הגבלה כזאת או אחרת. מעוניינים למצוא קבלנים רשומים למכירה ולהגיד רווחים ופרויקטים? המשיכו לקרוא. 

היחידה לרישום קבלנים – סיוע ברכישת קבלן רשום 

אתם מוזמנים להכיר את היחידה לרישום קבלנים, חברה המתמחה בכל מה שקשור לרכישת קבלנים רשומים. החברה מונה צוות מומחים בעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום, כאשר המטרה היא לאתר עבורכם את החברות הקבלניות האטרקטיביות ביותר בשוק. 

כמו כן, צוות היחידה לרישום קבלנים יסייע לכם בכל ההליכים הבירוקרטיים השונים שרכישת קבלן רשום מצריכה. באופן הזה, תוכלו תוך כמה חודשים ספורים להתחיל לעסוק בעבודות הקבלנות שבהן החברה הנרכשת תתמחה. 

שתפו את המאמר:

צרו איתנו קשר:
התקשרו עכשיו
מעוניינים שנחזור אליכם? השאירו פרטים!